مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09سياسي

نقش رهبر انقلاب در تقویت امید و همبستگی ملی با عفو متهمان آشوب ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف عفو گسترده متهمان آشوب های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی مازندران بمناسبت دهه فجر آزادی اظهار کرد: اقدام اساسی رهبر فرزانه انقلاب در عفو و بخشودگی زندانیان کشور موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد.

وی با تاکید بر تداوم کینه توزی استکبار و اذنابش علیه انقلاب اظهار کرد: رهبری با درایت مثال زدنی برگرفته از حکمت ذاتی ولایت امر مسلمین، راه معاندان و فتنه انگیزان بیرونی و منتقدان بی انصاف داخلی را برای تداوم بهانه جویی و حملات رسانه ای علیه کشور بست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در تشریح تاثیر عمیق این اقدام ماندگار افزود: این اقدام موجب تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور شده است.

سلگی، تعمیق پیوند بین توده های مردم با نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: اعطای عفو به تمامی متهمان بدون توجه به گستردگی حجم اقدامات آنها نشانه اقتدار نظام و بصیرت ستودنی رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به فتنه اخیر گفت: دشمنان با سوءاستفاده از شرایط فتنه در صدد موج سواری و تبلیغات هدفمند علیه انقلاب اسلامی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رهبر انقلاب در تقویت امید و همبستگی ملی با عفو متهمان آشوب ها

نقش رهبر انقلاب در تقویت امید و همبستگی ملی با عفو متهمان آشوب ها