مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09سياسي

30 کیلومتر از پروژه راه سلطانیه- قیدار- کبودرآهنگ سال آینده افتتاح می شود


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر 12 کیلومتر از پروژه باند دوم سلطانیه- قیدار- کبودرآهنگ افتتاح شد، گفت: همچنین 30 کیلومتر از این پروژه نیز سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر 12 کیلومتر از پروژه باند دوم سلطانیه- قیدار- کبودرآهنگ افتتاح شد، گفت: همچنین 30 کیلومتر از این پروژه نیز سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی از وجود 5827 کیلومتر راه در استان زنجان خبر داد و افزود: براساس سطح بندی، این استان 200 کیلومتر آزاد راه، 114 کیلومتر بزرگراه ، 340 کیلومتر راه اصلی، 973 کیلومتر راه فرعی و 4200 کیلومتر راه روستایی دارد.

وی از اجرای هفت پروژه ملی در بخش راه، توسط اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان خبر داد و گفت: پروژه محور زنجان به بیجار، پروژه محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ، پروژه محور سه راهی سلطانیه -ابهر به تاکستان، پروژه محور سه راهی طارم به منجیل، پروژه محور زنجان- شفت و ملاسرا در شهرستان طارم، پروژه محور درام به کلور در شهرستان طارم و پروژه بعدی محور تبدیل راه فرعی به اصلی محور قیدار به ابهر پروژه های در دست اقدام این اداره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلومتر از پروژه راه سلطانیه- قیدار- کبودرآهنگ سال آینده افتتاح می شود

30 کیلومتر از پروژه راه سلطانیه- قیدار- کبودرآهنگ سال آینده افتتاح می شود