مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09سياسي

وجور امکانات رفاهی و آموزشی در دورترین روستاهای کردستان از برکات نظام است


نماینده مریوان و سروآباد در مجلس گفت: امروز در دورترین روستاهای کشور به ویژه شهرستان های مرزی مریوان و سروآباد شاهد وجود خدمات و امکانات رفاهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد، مراسم جشن انقلاب با حضور نماینده مجلس، معاون استاندار، فرماندار، امام جمعه، جمعی از مدیران کل استانی و اقشار مختلف مردم سروآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، مردم ما در عزت و افتخار به سر می برند و در امنیت و آرامشی هستند که تمام کشورهای جهان در حسرت آن هستند.

شیوا قاسمی پور افزود: در مدت 44 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت کشور در تمامی عرصه های مختلف هستیم و طبق اظهارنظر و گفته کارشناسان و صاحب نظران ایرانی و خارجی، ایران در طول 30 سال گذشته به اندازه 300 سال پیشرفت و ترقی کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران اسلامی مردمی بیدار، آگاه و انقلابی هستند و همین مردم بودند که 44 سال قبل با رهبری امام راحل توانستند چکمه ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی که تمام کشورهای غربی و شرقی حامی و پشتیبان آن بودند را شکستند و امروز نیز حضور همین مردم همیشه در صحنه است که انقلاب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجور امکانات رفاهی و آموزشی در دورترین روستاهای کردستان از برکات نظام است

وجور امکانات رفاهی و آموزشی در دورترین روستاهای کردستان از برکات نظام است