مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-09ورزشي

ورزش ایران باید فناورانه باشد


ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حمید سجادی، صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان شهید احمدی روشن در پارک علم و فناوری یزد، با تاکید بر اینکه برنامه ریزی شده است که هر 45 روز یک بار نشست روسای فدراسیون ها را در استان های مختلف داشته باشیم اظهار کرد: این نشست در ایام الله دهه فجر نوبت یزد بود و خوشبختانه یزد از شور و نشاط جوانان به خوبی بهره برده است.

وی با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم که در استان اصیل و زیبای یزد حضور دارم، افزود: امروز در یزد به همراه همکاران خود با آمادگی کامل حضور پیدا کرده ایم و امیدواریم این حضور باعث خیر و برکت برای استان و کشور باشد.

سجادی با اشاره اینکه مدیرکل ورزش و جوانان یزد هم اکنون در دو عرصه در حال فعالیت هستند که امیدواریم به زودی تکلیف فدراسیون مشخص و در یک جبهه مشغول شوند، عنوان کرد: امروز 55 رییس فدراسیون و همچنین معاونین وزارت ورزش در استان یزد حاضر خواهند شد که انشاالله باعث خیر و برکت ورزش کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان باید سرلوحه برنامه تمام ادارات قرار گیرد ابراز کرد: در حاشیه افتتاح این ساختمان یک نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ایران باید فناورانه باشد

ورزش ایران باید فناورانه باشد