مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-09فرهنگي

ردپای خون آلود «منافقین» بر پرده «فجر»/با تشکر ویژه از مجید مجیدی


در هر دو فیلمی که در روز هشتم جشنواره چهل ویکم فیلم فجر روی پرده رفتند شاهد گوشه ای از خیانت ها و جنایت های گروهک منافقین در سال های جنگ تحمیلی بودیم.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر: مهر سیمرغ عنوان بسته خبری-تحلیلی روزانه ای است که به مرور متن و حاشیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر می پردازد.

هر روز می توانید با مهر سیمرغ 41 در جریان آخرین تحولات بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور، در تازه ترین دوره برگزاری قرار بگیرید.

امروز پنجشنبه 20 بهمن ماه و هم زمان با نهمین روز اکران فیلم های چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر، در پردیس سینمایی ملت و سایر سینماهای مردمی با نهمین شماره از مهر سیمرغ 41 همراه شوید.

چهره روز؛ مجید مجیدی با شش دوره نامزدی و چهار دوره شکار سیمرغ بهترین کارگردانی، از فیلمسازان رکورددار در دفترچه خاطرات جشنواره فیلم فجر به حساب می آید.

مجید مجیدی از کارگردانان صاحب امضا در سینمای پس از انقلاب محسوب می شود که آثارش هم در برقراری ارتباط با مخاطبان و هم در زمینه جلب نظر داوران و منتقدان، همواره آثاری قابل توجه بوده اند.

او که فعالیت حرفه ای در سینما را در دهه 60 با بازیگری آغاز کرد از دهه 70 سراغ کارگردانی رفت و اتفاقاً با همان اولین فیلم های خود مثل بدوک و پدر نشان داد که عزمی جدی برای ادامه این مسیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای خون آلود «منافقین» بر پرده «فجر»/با تشکر ویژه از مجید مجیدی

ردپای خون آلود «منافقین» بر پرده «فجر»/با تشکر ویژه از مجید مجیدی