مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-09پزشكي

ماجرای ابهامات فوت علی انصاریان چیست؟


در پی انتشار مطلبی از سوی داماد خانواده علی انصاریان درباره روند درمان او هنگام ابتلا به کرونا، پزشک فوق تخصص ICU و وکیل پایه یک دادگستری توضیحاتی درباره ابهامات پرونده فوت او ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، دو سال پیش بود که خبر ابتلای علی انصاریان فوتبالیست و مجری تلویزیون به بیماری کرونا، در رسانه ها به یک سوژه مهم تبدیل شد.

او به دنبال ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانی واقع در شمال غرب تهران بستری شد و خبر فوت ناگهانی وی، توده مردم و به ویژه هوادارانش را در بهت فرو برد.

پس از گذشت دوسال، چند روز پیش داماد خانواده مرحوم علی انصاریان، در صفحه مجازی خود نوشت مواردی، چون تزریق سلول های بنیادی بدون اطلاع و رضایت خانواده در مراجع قضایی ثبت شده است؛ او همچنین از جعل امضا و اثر انگشت در این پرونده، خبر داد، مسائلی که برخی رسانه ها از آن به عنوان افشاگری جنجالی درباره پرونده پزشکی علی انصاریان یاد کردند.

برای پیگیری برخی ابعاد پزشکی این موضوع، به سراغ دو نفر از افراد مطلع از این پرونده رفتیم.

دکتر محمدرضا هاشمیان؛ فوق تخصص مراقبت های ویژه درباره گفته های داماد خانواده انصاریان مبنی بر عدم رضایت خانواده برای تزریق سلول بنیادی به علی انصاریان در زمان بستری اظهار کرد: علی انصاریان با حال وخیم از طریق آمبولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ابهامات فوت علی انصاریان چیست؟

ماجرای ابهامات فوت علی انصاریان چیست؟