مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-09سياسي

والفجرهای 8 بی شماری را پیش رو داریم/لزوم آمادگی در برابر تاکتیک های جدید دشمن


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از جنگ های شناختی و ترکیبی سخن به میان آورد و گفت: والفجرهای 8 بی شماری را پیش رو داریم و الان دشمن از اصل غافلگیری و فریب استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز 20 بهمن ماه در آیین گرامیداشت عملیات والفجر 8 در محل حسینیه ثارالله با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای غرورآفرین عملیات والفجر 8 را گرامی می داریم.

وی بیان کرد: والفجر 8 با نصرت الهی، اتکال به خداوند، نبوغ فرماندهان و اعتقاد رزمندگان و توسل به حضرت زهرا(س) انجام شد و رزمندگان ما از رودخانه ای عبور کردند که جزو چهار رودخانه دنیاست که از جهات مختلف مانند پوشش گیاهی، سست بودن زمین و نوع حرکت آب غیرقابل عبور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: دشمن فکر نمی کرد رزمندگان ما از اروند وارد عملیات شوند بنابراین غافلگیری دشمن را در این عملیات داشتیم.

نظری ادامه داد: مسائل حفاظتی در عملیات والفجر 8 بسیار مطلوب بود و حتی بعضی از رزمندگان هم محور اصلی عملیات را نمی دانستند و انتقال نیروها، مهمات و سایر تجهیزات در هورالعظیم و ام الرصاص به حدی بود که یکی از فرماندهان لشکر عراق در خاطراتش می گوید به من گفتند در هورالعظیم و ام الرصاص تحرکاتی ست و اینقدر تحرکات واقعی بود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والفجرهای 8 بی شماری را پیش رو داریم/لزوم آمادگی در برابر تاکتیک های جدید دشمن

والفجرهای 8 بی شماری را پیش رو داریم/لزوم آمادگی در برابر تاکتیک های جدید دشمن