مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-09اجتماعي

مهلت ثبت نام آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی تمدید شد


مهلت ثبت نام آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه (رشته های پزشکی و دندان پزشکی) و جامع داروسازی (180 واحدی)، تا روز سه شنبه، 25 بهمن تمدید شد.

- مهلت ثبت نام آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه (رشته های پزشکی و دندان پزشکی) و جامع داروسازی (180 واحدی)، تا روز سه شنبه، 25 بهمن تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه (رشته های پزشکی و دندان پزشکی) و جامع داروسازی (180 واحدی) 11 اسفندماه برگزار می شود.

داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی، پرونده خود را تشکیل داده اند، باید پیش از ثبت نام در این آزمون که از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود، با مراجعه به قسمت پرداخت هزینه، مبلغ 4 میلیون و 500 هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

متقاضیان شرکت در این آزمون، پس از پرداخت هزینه شرکت در این آزمون باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون های جامع مراجعه کرده و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند.

برمبنای اعلام دکتر محمدمهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ داوطلبان شرکت در آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه (رشته های پزشکی و دندان پزشکی) و جامع داروسازی (180 واحدی) موظف هستند که در دانشگاه محل تحصیل خود در این آزمون ها شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی تمدید شد