مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-09سياسي

خراسان شمالی در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی، عقب است


13 راهبرد کلان در نقشه مهندسی فرهنگی وجود دارد اما خراسان شمالی از این نقشه فرهنگی عقب است و باید این عقب ماندگی را جبران کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: 13 راهبرد کلان در نقشه مهندسی فرهنگی وجود دارد اما خراسان شمالی از این نقشه فرهنگی عقب است و باید این عقب ماندگی را جبران کرد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، امروز 20 بهمن ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب جمهوری اسلامی یک انقلاب فکری و فرهنگی بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به اسناد بالادستی عنایت ویژه دارند و نقشه مهندسی فرهنگی را نیز مقام معظم رهبری معرفی کردند.

وی با بیان اینکه حوزه فرهنگ در همه بخش ها زمینه ساز است، افزود: جوانان از اتفاقاتی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی افتاده است بی خبر هستند.

دشمنان تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ غرب در کشور می کنند و باید هوشیار باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: 13 راهبرد کلان در نقشه مهندسی فرهنگی وجود دارد اما خراسان شمالی از این مهندسی فرهنگی عقب است و باید این عقب ماندگی را جبران کرد.

حسینی با اشاره به اینکه ارزش ها و فرهنگ ایران را باید صادر کرده و در این خصوص حتی استقبال نیز شده است، ادامه داد: تمام دنیا برای صدور ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی، عقب است

خراسان شمالی در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی، عقب است