مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-09اقتصادي

پیشرفت 94 درصدی سد خاکی نهب


سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان گفت: در راستای تقویت ظرفیت های کشاورزی شهرستان تاکستان پروژه مهم احداث سد خاکی نهب در جریان است که در حال حاضر 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله حمزیی با اشاره به مهم ترین اقدامات مجموعه مدیریتی شهرستان تاکستان در یکسال اخیر اظهار داشت: در حوزه عمرانی شهرستان تاکستان پروژه های بزرگی در حال پیگیری است که یکی از آنها تعریض جاده تاکستان- اقچه کند- نیکویه است که یک پروژه مهم و استراتژیک به حساب می آید و کریدور شرق به غرب را به هم متصل می کند.

وی افزود: احداث این پروژه که برای آن 200 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، هم اکنون در جریان است و فاز نخست آن در 30 کیلومتر اجرایی خواهد شد و منجر به کوتاهی مسیر هم وطنانی می شود که قصد عزیمت از غرب به شمال کشور را دارند.

حمزیی با بیان اینکه راه محور توسعه است و اگر این جاده به عنوان جاده بین المللی شناخته شود به طور قطع حوزه گردشگری را متحول و در اقتصاد شهرستان تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت، گفت: احداث این محور همچنین منجر به صرفه جویی در مصرف سوخت می شود و میزان آسیب به جاده را هم در دراز مدت کاهش خواهد داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان با اشاره به ظرفیت های اقتصادی شهرستان تاکستان اضافه کرد: همانطور که از اسم تاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 94 درصدی سد خاکی نهب

پیشرفت 94 درصدی سد خاکی نهب