مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-09سياسي

تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر


در مراسمی با حضور مدیرکل مرکز نخبگان، سرآمدان و تشکل های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر استان یزد تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل مرکز نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این رویداد، استان یزد را از استان های فعال و پیشرو در این زمینه عنوان کرد.

عادل مهری با ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد در راستای گسترش مجموعه های دانش بنیان گفت: در طول سه سال گذشته فعالیت مرکز نخبگان و سرآمدان بنیاد به سمت حمایت از استارت آپ ها و مجموعه های دانش بنیان سوق داده شده است و نتایج ارزشمندی به دست آمده است.

وی افزود: مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با توجه به رسالتی که در حوزه حمایت از ایثارگران به خصوص در بخش نخبگان و طرح های استارتاپی و شرکت های دانش بنیان دارد، حمایت هایی از قبیل ارائه مشورت و آموزش های لازم جهت ارتقای سطح علمی و سطح TRL افراد در برنامه دارد و برای تبدیل شدن ایده ایثارگران به محصول تلاش می کند و در این مدت با کمک مراکز علمی کشور مثل دانشگاه های شاهد و دیگر دانشگاه ها و همچنین همکاری با پارک های فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه های خوبی در این زمینه منعقدشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر

تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر