مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-09سياسي

90 زندانی از زندان «ماهیدشت» کرمانشاه با عفو رهبری آزاد شدند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از آزادسازی اولین گروه اززندانیان مشمول عفو رهبری در استان خبر داد و گفت: 90 نفر از زندانیان زندان ماهیدشت شهر کرمانشاه به مناسبت عفو عمومی چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز پس از بازدید از زندان ماهیدشت کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز بررسی پرونده زندانیان کرمانشاه که مشمول عفو رهبری شده اند، اظهار کرد: در این راستا تعدادی از قضات ما در زندان های استان مستقر شده اند تا هرچه سریع تر زمینه آزادسازی زندانیان مشمول عفو رهبری فراهم شود.

  وی ادامه داد: همچنین شخصا هم بازدیدی از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ماهیدشت داشتم و با زندانیان این اردوگاه هم دیداری داشته و در جریان درخواست ها و مشکلات آن ها هم قرار گرفتم.

   دادستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از انجام بررسی ها تعداد حدود 90 نفر از مددجویان این زندان به مناسبت عفو عمومی چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی آزاد شدند.

  وی با بیان اینکه این اولین گروه از زندانیانی است که براساس عفو رهبری آزاد شده اند، اعلام کرد: امیدوارم تا روزهای آینده شاهد آزادسازی بخش زیادی از زندانیان و بازگشت آن ها به آغوش گرم خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 زندانی از زندان «ماهیدشت» کرمانشاه با عفو رهبری آزاد شدند

90 زندانی از زندان «ماهیدشت» کرمانشاه با عفو رهبری آزاد شدند