مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-09اقتصادي

آمار بیمه بیکاری در زنجان افزایش یافته است


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیمه بیکاری از 2 هزار و 355 نفر به 2 هزار و 450 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عزیزخانی، ظهر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات فراگیر جامعه تلاش دارد چتر بیمه ای خود را در شاخه های بیمه ای و درمانی توسعه دهد.

وی به اشاره به اینکه پوشش بیمه زنان خانه دار و دانشجویی از اهداف اصلی سازمان است، ابراز کرد: تا پایان آبان ماه در بخش زنان خانه دار 8 هزار و 334 نفر از بانوان استان و در بخش دانشجویی 750 نفر بیمه شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه رقم بیمه بیکاری 4 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: شرایط اقتصادی قدرت تاب آوری واحدهای کارگاهی و صنعتی کوچک را پایین آورده و همین امر موجب افزایش بیمه بیکاری شده است و تعداد آن از 2 هزار و 355 نفر به 2 هزار و 450 نفر رسیده است.

وی از افزایش 5 درصدی مستمری بگیران خبر داد و گفت: مجموع مستمری بگیران استان 100 هزار و 97 نفر است و سازمان تلاش دارد در حوزه درمانی و بیمه ای به نحو احسن خدمات لازم را ارائه دهد.

عزیزخانی استقراض انباشته بانک ها بابت پرداخت بدهی ها را یکی از چالش ها در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در حال حاضر 90 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت از طریق اقدامات مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیمه بیکاری در زنجان افزایش یافته است

آمار بیمه بیکاری در زنجان افزایش یافته است