مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-09اقتصادي

گردشگری به صنعت پیشران همدان تبدیل شود


استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان در کنار توانمندی در حوزه های کشاورزی و صنعت در حوزه گردشگری نیز ظرفیت بسیار بالایی دارد، گفت: باید از این پتانسیل ها استفاده و گردشگری به صنعت پیشران در استان تبدیل شود.

- علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه همدان حضوری پررنگ و پرتوان در نمایشگاه امسال دارد، افزود: گردشگری صنعتی مهم است و نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود بیش از 1800 اثر تاریخی و طبیعی نشان از پتانسیل بالای همدان در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: استان همدان توانمندی های زیادی در این حوزه دارد و باید با استفاده از ظرفیت ها، گردشگری استان رونق یابد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه هگمتانه سندی بر تاریخ تمدن ایران است، تصریح کرد: غارعلصیدر نیز به عنوان تنها غار آبی جهان اثری بی نظیر است و می توان از این دو جاذبه به عنوان دو بال گردشگری همدان نام برد.

استاندار همدان ادامه داد: با رونق گردشگری زمینه درآمدزایی و اشتغال پایدار فراهم و جلوی مهاجرت گرفته می شود همچنین با استفاده از این صنعت می توان ثبات اقتصادی در سطح استان و به ویژه روستاها را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری به صنعت پیشران همدان تبدیل شود

گردشگری به صنعت پیشران همدان تبدیل شود