مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-09اقتصادي

افتتاح 25 پروژه دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: 129 میلیارد تومان برای اجرای طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هزینه شده است که  در دهه فجر 1401 به بهره برداری رسید.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: 129 میلیارد تومان برای اجرای طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هزینه شده است که  در دهه فجر 1401 به بهره برداری رسید.

حامد سرایی پیش از ظهر امروز (20 بهمن ماه) در آیین افتتاح پروژه های دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر 25 پروژه دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان زنجان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات و حرکت های گسترده ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان انجام شده است، تصریح کرد: توسعه پهنای باند استان زنجان از 100 گیگابیت به 270 گیگابیت بر ثانیه، قرار گرفتن 255 روستای استان زنجان زیر پوشش شبکه اینترنت، بهبود پوشش دسترسی محور تهم_چورزق و بهره برداری از اولین سایت نسل پنجم تلفن همراه در زنجان از جمله پیشرفت های قابل توجه استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 پروژه دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان

افتتاح 25 پروژه دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان