مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-09اجتماعي

وضعیت تردد در بزرگراه های پایتخت/مردم از ترددهای غیرضروری بپرهیزند


جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش برف در پایتخت، وضعیت تردد در بزرگراه ها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ موسوی پور درباره وضعیت ترافیکی تهران اظهار کرد: از حدود ساعت 8:30 صبح ریزش برف در نوار شمالی تهران، از بخش غرب منطقه 5، 2 و 1 و در ادامه بخشی از منطقه شمالی و منطقه 4 شروع شد، البته در بخش شمالی و غربی تا ساعت 10:30 صبح برف شدت بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 6:30 صبح در آماده باش کامل است و از قبل برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم انجام شده بود، گفت: از ساعت 10:30 به بعد ریزش برف در نوار شمالی تقریبا به اتمام رسیده و در حال حاضر در مناطقی از جنوب، مرکزی، شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی از جمله آزادگان شاهد ریزش شدید برف هستیم.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: در محدوده شوش، مولوی و مصطفی خمینی ریزش برف شدت بیشتری دارد؛ البته از هم اکنون ریزش برف در غرب تهران دوباره شروع می شود و ادامه دار است.

درحال حاضر بزرگراه های تهران، همت به سمت شرق، جنت آباد، حکیم به سمت شرق، باکری، آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت شرق، سردار جنگل تا فرحزادی، آزادراه به سمت شرق، پل شرقی، چمران به جنوب، جلال تا تونل، یادگار به جنوب، کوهستان تا پل شهید همت، صدر به غرب، دستواره، امام علی به سمت جنوب، سبلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تردد در بزرگراه های پایتخت/مردم از ترددهای غیرضروری بپرهیزند

وضعیت تردد در بزرگراه های پایتخت/مردم از ترددهای غیرضروری بپرهیزند