مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-09ورزشي

کارگری: ظرفیت های خوبی برای توسعه رشته پارااسکی در ایران وجود دارد


رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در پیست توچال در آخرین روز از رقابتهای آزاد قهرمانی کشور پارااسکی و مراسم اختتامیه این مسابقات شرکت کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، غفورکارگری در پایان این رقابت ها اظهار داشت: شکر خدا که باوجود مشکلاتی که وجود داشت مسابقات اسکی به صورت بین المللی برگزار شد و امیدوار هستیم که این رشته روز به روز رونق و توسعه پیدا کند.

کارگری افزود: علت اینکه من در محل برگزاری مسابقات بین المللی و قهرمانی کشور پارااسکی حضور داشتم، اول اینکه به برگزار کنندگان این مسابقات دستمریزاد و خداقوت بگویم و دوم اینکه با عزیزان ورزشکارمان دیداری داشته باشم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم باوجود موانعی که وجود دارد برنامه های بین المللی خودمان را انجام وگسترش دهیم.

از این فرصت استفاده می کنم و از همه جوانان که دارای معلولیت و علاقه مند به این رشته هستند دعوت می کنم تا با مراجعه به فدراسیون اسکی که از این عزیزان استقبال می کنند، برای نشان دادن توان و ظرفیت خود مراجعه کنند.

وی گفت: اگر حمایت های شایسته از پارااسکی صورت بگیرد، ما می توانیم شاهد توسعه بیش از پیش این رشته باشیم و ظرفیت های خوبی برای توسعه این رشته در کشورمان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگری: ظرفیت های خوبی برای توسعه رشته پارااسکی در ایران وجود دارد

کارگری: ظرفیت های خوبی برای توسعه رشته پارااسکی در ایران وجود دارد