مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-09اجتماعي

دشمن با ابزار «حجاب» زنان ما را نشانه گرفته است


مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زن ها از دوران حضرت فاطمه (س) مورد هجمه دشمن بودند، گفت: امروزه نیز دشمن با ابزار حجاب، - دزفول- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زن ها از دوران حضرت فاطمه (س) مورد هجمه دشمن بودند، گفت: امروزه نیز دشمن با ابزار حجاب، زنان ما را نشانه گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میکاییل باقری صبح امروز پنجشنبه در آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دارالقرآن های ادارات آموزش و پرورش کشور در بخش دختران که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان دزفول ماجراهای عجیب و شنیده نشده زیادی در خصوص دوران هشت سال جنگ تحمیلی دارد.

وی با تشریح ماجرای الف دزفول، به بیان رشادت های بانوان دزفولی در دوران 8 سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: زنان دزفولی شب ها با چادر به خواب می رفتند تا در صورت بمباران و شهادت حجاب بر سر داشته باشند.

باقری عنوان کرد: همگان موقعیت استراتژیک دزفول را عامل اصلی هجوم بیشترین تعداد موشک ها و بمباران ها به این شهرستان در دوران دفاع مقدس عنوان می کنند اما به عقیده بنده وجود زنان و مادران پشتیبان و مقاوم در دزفول علت بیشترین هجوم دشمن به این شهرستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ابزار «حجاب» زنان ما را نشانه گرفته است

دشمن با ابزار «حجاب» زنان ما را نشانه گرفته است