مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-09سياسي

بازدید وزیر کشور از پروژه اسکله تفریحی نخل ناخدا


وزیر کشور بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه بندرگاه نخل ناخدا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی برنامه های سفر خود به هرمزگان در نهمین روز از دهه مبارک فجر با همراهی دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از پروژه شهر جدید بندرعباس تحت عنوان شهر خلیج فارس بازدید کرد.

وحیدی همچنین با حضور در بلوار شرقی بندرعباس، در جریان آخرین پیشرفت ها و روند اجرایی بزرگترین بلوار ساحلی کشور قرار گرفت.

وزیر کشور در ادامه با حضور در بندرگاه نخل ناخدا از روند اجرایی احداث این اسکله بزرگ تفریحی بازدید کرد و دستوراتی را در جهت تسریع عملیات اجرایی این پروژه صادر کرد.

طرح توسعه بندرگاه نخل ناخدا شامل احداث زیرساخت های اولیه بندری و دریایی، جاده دسترسی، موج شکن ها، حوضچه پهلوگیری شناور و زیرساخت های گردشگری است که در قالب احداث ابر اکوسیستم دریایی و تفریحی هرمزگان تعریف شده است .

وزیر کشور در حاشیه بازدید از این پروژه ها در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: شهر جدید بندرعباس قرار است در ناحیه شرقی بندرعباس احداث شود که طرح کلی آن در حال بررسی و تکامل است و وجهه های دیگری از موضوع نیز در پروژه احداث این شهر جدید دیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از پروژه اسکله تفریحی نخل ناخدا

بازدید وزیر کشور از پروژه اسکله تفریحی نخل ناخدا