مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-09سياسي

لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب گفت: طبق قانون جلوی کشف حجاب باید گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز میدان عمل است و باید کار عملی مؤثر برای وضعیت حجاب انجام شود زیرا دشمن هم وارد میدان عمل شده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه از جزیره ای عمل کردن باید پرهیز شود، تصریح کرد: وقتی تصمیم مناسبی توسط مجموعه استان و مجریان فرهنگی اتخاذ می شود، همه می بایست برای اجرا کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه طبق قانون باید جلوی کشف حجاب گرفته شود، افزود: در برخی مراکز از جمله دانشگاه آزاد، تبصره ها و اصول کلی حجاب ذکر شده است اما درصد زیادی عملی نمی شود و این عقب نشینی خوب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: کشف حجاب هایی که امروز شاهد آن هستیم در سال های قبل وجود نداشت و اگر امروز رها و سکوت شود، زیادتر خواهد شد بنابراین باید ورود به موقع شود و در وهله نخست، ادارات و اصناف کار عملی مؤثر برای بهبود وضعیت حجاب را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب

لزوم کار عملی مؤثر در زمینه عفاف و حجاب