مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-09اجتماعي

تداوم هوای سرد در مازندران


با توجه به کاهش محسوس دما بارش برف از پنج شنبه به تدریج به ارتفاع 400 متر نیز کشیده خواهد شد و از اواخر وقت جمعه از میزان ناپایداری کاسته می شود.

- ایسنا/مازندران معاون هواشناسی مازندران، گفت: با توجه به کاهش محسوس دما بارش برف از پنج شنبه به تدریج به ارتفاع 400 متر نیز کشیده خواهد شد و از اواخر وقت جمعه از میزان ناپایداری کاسته می شود.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی مازندران در روزهای پنج شنبه و جمعه 20 و 21 بهمن ماه جاری، ابری همراه با بارش متناوب باران، وزش باد و کاهش محسوس دما خواهد بود که در ارتفاعات مه آلود با بارش برف پیش بینی می شود.

وی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما بارش برف از پنج شنبه به تدریج به ارتفاع 400 متر نیز کشیده خواهد شد و از اواخر وقت جمعه از میزان ناپایداری کاسته می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، افزود: در روز شنبه 22 بهمن آسمان استان صاف تا نیمه ابری با یخبندان صبحگاهی همراه است.

اسدی گفت: در روز یک‏شنبه 23 بهمن در نیمه غربی استان آسمان نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات با بارش باران و برف همراه است و همچنین در نیمه شرقی استان نیمه ابری گاهی افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای سرد در مازندران

تداوم هوای سرد در مازندران