مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-09اقتصادي

30 طرح اشتغالزایی بهزیستی در دهه فجر افتتاح شد


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از ایجاد اشتغال برای 987نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سالجاری خبر داد و گفت: 30 طرح به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در حاشیه افتتاح طرح های اشتغالزایی بهزیستی اظهار کرد: در دهه فجر امسال 30  طرح اشتغال زایی در زمینه های کابینت سازی، فروش و اجرای سقف کامپوزیت، سفره خانه سنتی، کفش دوزی، چوب بری، کفاشی، خرده فروشی محصولات دامی، خرده فروشی پوشاک، دامداری، نجاری و قاب سازی و .

در شهرستان های زنجان، خدابنده، طارم، ابهر، خرمدره، ایجرود و ماهنشان به بهره برداری رسید.

وی افزود: پرداخت مشوق های بیمه ای(کارفرمایی و خویش فرمایی) به معلولین برابر قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت (ماده 13) فاقد محدودیت زمانی 5 ساله بوده و محدودیت زمانی 5 ساله شامل سایر مددجویان تحت پوشش لحاظ می شود و در سال جاری بیش از یک هزار و 500 نفر از مددجویان واجد شرایط از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی(تثبیتی، جدید) بهره مند شده اند.

 حسینی در خصوص افزایش وام خوداشتغالی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: میزان این وام در سال جاری از 100 میلیون تومان به 150 میلیون تومان برای هر فرد افزایش پیدا کرده و همچنین کارفرمایانی که به دلیل به کارگیری جامعه هدف س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 طرح اشتغالزایی بهزیستی در دهه فجر افتتاح شد

30 طرح اشتغالزایی بهزیستی در دهه فجر افتتاح شد