مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-09سياسي

راه اندازی میز خدمت مجازی در یزد/لزوم استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج برای حل مسائل


جانشین فرمانده سپاه الغدیر در امور اقشار با بیان این که از بسیج انتظار موضع موفق را داریم، گفت: میزهای خدمت مجازی از سوی بسیج طراحی شده که همزمان با 22 بهمن ماه از آن رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث ظهر امروز در مراسم تجلیل از شبکه نخبگانی بسیج استان که با حضور مسئولان و روئسای کارگروه های تخصصی بسیج اقشار سپاه الغدیر برگزار شد، از قول مقام معظم رهبری بسیج را تفکر و اندیشه ای کارآمد دانست و اظهار کرد: احساس مسئولیت در کنار داشتن بصیرت دو ویژگی راهبردی بسیج است.

وی شناخت محیط، زمان و مسائل را از جمله مهمترین ویژگی های اجرایی تفکر بسیج عنوان کرد و افزود: به نظر می رسد تنها راه توسعه پایدار و ساماندهی بسیاری از مسائل کشور در گرو نهادینه کردن تفکر و جریان بسیج در حوزه تخصصی است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در امور اقشار با بیان این که از بسیج انتظار موضع فعال نداریم، گفت: کارگروه های بسیج باید موضع موفق داشته باشند و این مهم باید در اولویت اجرایی قرار گیرد.

محدث استفاده از ظرفیت های موجود علمی، پژوهشی و رسانه ای برای حل نظام مسائل را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: کارگروه های تخصصی بسیج باید برای حل مشکلات و دغدغه های جامعه چاره اندیشی کرده و آن را با کمک ظرفیت نخبگانی اجرایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میز خدمت مجازی در یزد/لزوم استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج برای حل مسائل

راه اندازی میز خدمت مجازی در یزد/لزوم استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج برای حل مسائل