مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-09بين الملل

ژنرال آمریکایی: متحدانمان در آسیا آماده نبرد هستند


فرمانده نیروهای آمریکایی در هاوایی گفت، نیروهای آمریکایی و متحدانشان در آسیا پس از سال ها رزمایش های مشترک آماده نبرد هستند و همچنین مشکلات روسیه در اوکراین باید به عنوان هشداری برای مهاجمان احتمالی آسیایی از جمله چین و کره شمالی تلقی شود.

- فرمانده نیروهای آمریکایی در هاوایی گفت، نیروهای آمریکایی و متحدانشان در آسیا پس از سال ها رزمایش های مشترک آماده نبرد هستند و همچنین مشکلات روسیه در اوکراین باید به عنوان هشداری برای "مهاجمان احتمالی آسیایی" از جمله چین و کره شمالی تلقی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوزف رایان ژنرال آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس عنوان داشت: متحدان ایالات متحده آمریکا از جمله فیلیپین، ژاپن و استرالیا نشان داده اند که با یکدیگر متحد خواهند شد و در برابر تهاجم کشورهایی نظیر چین و کره شمالی که قصد تغییر نظم جهانی را دارند، مقابله خواهند کرد.

وی افزود: اگرچه کشوری از آسیا در ائتلاف نظامی ناتو وجود ندارد، اما این ائتلاف 30 کشوری که اکثر اعضای آن اروپایی هستند به دفاع از یکدیگر متعهد هستند.

ژنرال رایان با اشاره به نام جمهوری خلق چین بیان داشت: شخصا خوشحالم از اینکه می بینم متحدان و شرکایمان در این منطقه برای پاسخ به جمهوری خلق چین و کره شمالی گرد هم جمع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکایی: متحدانمان در آسیا آماده نبرد هستند

ژنرال آمریکایی: متحدانمان در آسیا آماده نبرد هستند