مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-09ورزشي

برنامه جدید برای احیای سوپرلیگ اروپا/ نحوه برگزاری محرمانه توسط 3 غول فوتبال


برنامه جدیدی برای احیای سوپرلیگ اروپا که چندی پیش در نطفه خفه شد، اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیر اجرایی سوپرلیگ اروپا برنامه جدیدی برای این رقابت ها اعلام کرد که احتمالاً 80 تیم در دسته های مختلف را در بر خواهد گرفت و جانشین لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

در حالی که 12 تیم، سوپرلیگ را تشکیل داده بودند، هنوز مشخص نیست 60 تا 80 تیم اصلی این رقابت ها چگونه انتخاب خواهند شد و نحوه سقوط تیم ها برای هموار کردن راه شرکت تیم های جدید نیز مشخص نشده است.

شکل جدید بازی ها توسط رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس هم به شکل سری باقی مانده و سوالاتی درباره نحوه برگزاری تورنمنت وجود دارد.

  برند رایشارت، مدیر اجرایی موسسه A22 به روزنامه آلمانی دی ولت خبر داده تورنمنت جدید بر اساس عملکرد ورزشی تیم ها خواهد بود و اعضای ثابتی نخواهد داشت اما برای هر تیم 14 بازی در هر فصل تضمین شده است.

این موسسه که برای حمایت مالی و کمک رسانی به ایجاد سوپرلیگ اروپا ایجاد شده است، با 50 باشگاه اروپایی مشورت و 10 چارچوب بر اساس آن، ایجاد کرده است.

گفته می شود باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس با این 50 باشگاه ارتباط برقرار کرده اند و امیدوارند تورنمنت فوتبالی جدیدی را در اروپا ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید برای احیای سوپرلیگ اروپا/ نحوه برگزاری محرمانه توسط 3 غول فوتبال

برنامه جدید برای احیای سوپرلیگ اروپا/ نحوه برگزاری محرمانه توسط 3 غول فوتبال