مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-09سياسي

رونمایی از پوستر سرود انقلاب اسلامی در مازندران


به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پوستر سرود انقلاب اسلامی رونمایی شد این اقدام فرهنگی با هدف مقابله با اغتشاشات اخیر در اجتماع بزرگ دانش آموزان دهه ی هشتادی انجام شد.

- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ضرورت آشنایی دانش آموزان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، انتقال مفاهیم و ارزش های این رویداد مهم به نسل نوجوان و جوان است، اظهار کرد: گستردگی آموزش و پرورش و تاثیرپذیری همه گروه های جامعه از نظام تعلیم باید بیش از پیش تبیین شود.

حسین کمالی با تاکید براینکه غنای برنامه های فرهنگی دهه مبارک فجر باعث ثبات، اقتدار و امنیت می شود، افزود: همه ما وظیفه حساسی در این زمینه داریم و اگر به درستی به وظیفه خود عمل نکنیم دچار خسران خواهیم شد.

وی به اهداف دشمنان و هجمه آنها علیه نسل جوان از طریق تولیداتی مثل فیلم، برنامه های ماهواره ای و فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: اگر نظام تعلیم و تربیت نقش خود را به خوبی انجام ندهد، نسل جوان با خطرات فرهنگی مواجه خواهند شد.

کمالی تصریح کرد: در موضوع شکل گیری انقلاب اسلامی نیاز به روشنگری و تبیین داریم، دهه فجر فرصت مناسبی برای افزایش بصیرت و آگاهی دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر سرود انقلاب اسلامی در مازندران

رونمایی از پوستر سرود انقلاب اسلامی در مازندران