مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-09سياسي

انقلاب اسلامی موجب بلوغ کشور در عرصه دفاعی شد


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی موجب بلوغ و جرئت ما در عرصه های مختلف دفاعی شد و به این باور رسیدیم می توان محصولات ارزشمند را تولید و بهره برداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبینار بین المللی گفتمان انقلاب اسلامی در فرایند تکامل امروز 19 بهمن، در آستانه چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت این خبرگزاری برگزار شد.

متن سخنان سردار مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این وبینار که با موضوع دستاوردهای دفاعی انقلاب اسلامی و روزآمدی آن براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا انجام گرفت، به شرح ذیل است: به نوبه خودم ایام الله دهه فجر و آغاز چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت مردم شریف ایران تبریک عرض می کنم.

بنده افتخار می کنم بیش از 42 سال در عرصه دفاع از کشور، جبهه حق علیه باطل و در حوزه صنایع دفاعی حضور داشته ام و در این مدت شاهد تحول و سیر بلوغ و تطور در عرصه های مختلف صنعت دفاعی بوده ام.

در ابتدای انقلاب بنده 16 ساله بودم و سن و سالی نداشتم و در آن زمان شاهد بودیم در کشور ما بیش از 40 هزار مستشار خارجی حضور داشتند و عمدتاً اینها آمریکایی بودند و صنایع دفاعی ما در وضعیت حداقلی قرار داشت و عمدتاً در برخی محصولات شاهد مونتاژ بودیم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی موجب بلوغ کشور در عرصه دفاعی شد

انقلاب اسلامی موجب بلوغ کشور در عرصه دفاعی شد