مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-09اجتماعي

برف و کولاک جاده های کوهستانی استان قزوین را فرا گرفته است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین با اشاره به ادامه بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی قزوین گفت: شهروندان از سفرهای غیر ضرور بپرهیزید.

- جواد حق لطفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان قزوین با توجه به بارش برف در سطح استان اظهار کرد: بارش برف در اکثر محورهای استان قزوین ادامه دارد و در آزادراه ها شدیدتر از سایر نقاط است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ادامه داد: در مناطق مرتفع و کوهستانی برف با کولاک، مه گرفتگی و کاهش دید همراه است.

وی ضمن درخواست از عموم مردم برای انصراف از سفرهای غیر ضرور تصریح کرد: از هموطنان و شهروندان محترم درخواست می شود در هوای برفی از سفر غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت عزیمت به سفر نیز تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشید.

این مسئول تاکید کرد: در هوای برفی علاوه بر تجهیز خودرو به زنجیر چرخ، اطمینان از آماده به کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر از شرایط بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: به علت بارش برف و کولاک شدید در گردنه قسطین لار الموت، در حال حاضر تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک جاده های کوهستانی استان قزوین را فرا گرفته است

برف و کولاک جاده های کوهستانی استان قزوین را فرا گرفته است