مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-09سياسي

مطالبه چندین ساله اسدآبادی ها با افتتاح مرکز خونگیری محقق شد


در نهمین روز از دهه مبارک فجر مرکز خونگیری شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از مطالبات مهم چندین ساله شهروندان اسدآبادی با حضور مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و مدیرکل انتقال خون استان همدان و مسئولان شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

- ایسنا/همدان در نهمین روز از دهه مبارک فجر مرکز خونگیری شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از مطالبات مهم چندین ساله شهروندان اسدآبادی با حضور مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و مدیرکل انتقال خون استان همدان و مسئولان شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد پنجشنبه 20 بهمن ماه در آیین افتتاح این طرح، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد با وجود آمار بالای اهداکنندگان خون از داشتن مرکز انتقال خون بی بهره بود و افراد متقاضی برای اهدای خون به ناچار باید به مرکز استان مراجعه می کردند.

الهه عزتی افزود: این امر مشکلات مختلفی از جمله بُعد مسافت ،تردد وخطرات راه و اتلاف وقت بالا را برای این متقاضیان به همراه داشت که خوشبختانه با راه اندازی و افتتاح امروز مرکز خونگیری در محل ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی شهرستان این دغدغه و مطالبه شهروندان اسدآبادی پس از سال ها مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه چندین ساله اسدآبادی ها با افتتاح مرکز خونگیری محقق شد

مطالبه چندین ساله اسدآبادی ها با افتتاح مرکز خونگیری محقق شد