مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-09اقتصادي

102 شهر استان اصفهان دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب است


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از 114 شهر این استان 102 شهر دارای طرح جامع یا طرح تفصیلی مصوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بناییان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 114 شهر استان اصفهان 102 دارای طرح جامع و یا طرح تفصیلی مصوب است، اظهار داشت: از تعداد 12 شهر دیگر استان نیز پنج شهر از جمله باغشاد، زازران، سین، طرقرود و زیار دارای طرح هادی مصوب هستند.

وی با اشاره به اینکه برای شهرهایی به تازگی از روستا به شهر تبدیل شدند طرح هادی تهیه می شود، اضافه کرد: طرح هادی هفت شهر جدید نیز شامل فتح آباد، بیده، بوستان زر، دِه سرخ، مینادشت، اشترجان و طاد در حال انجام است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه از سال 1396 تاکنون با توجه به تصویب طرح های جامع، طرح های تفصیلی تهیه شده است، ابراز داشت: از سال 1398 تاکنون 11 طرح تفصیلی شهری ابلاغ شده که شامل شهرهای چادگان، بهاران، گرگاب، خور، کلیشاد و سودرجان، خورزوق، سفید شهر، گوگد، گلشهر، رضوان شهر و گلدشت است.

بناییان افزود: همچنین طرح تفصیلی 15 شهر دیگر نیز طی این مدت در کمیسیون ماده پنج مصوب شده که شامل شهرهای پیربکران، کوهپایه، دهاقان، فلاورجان، دهق، جوزدان، علویجه، دُرچه، داران، شاهپورآباد، بافران، فرخی، فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 شهر استان اصفهان دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب است

102 شهر استان اصفهان دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب است