مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-09اقتصادي

ملزم به اجرای قوانین زیست محیطی هستیم


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: سیاستگذاری ما مبنی بر توسعه شهرک های موجود، مدیریت متمرکز و جلوگیری از ایجاد لکه های جدید است و خود را ملزم به اجرای موارد زیست محیطی می دانیم.

- رسول سواری در آیین بهره برداری از 44 پروژه زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی اصفهان، اظهار کرد: شرکت شهرک ها مولود انقلاب اسلامی است و امروز 80 ناحیه صنعتی با بیش از 12 هزار قرارداد منعقد شده و افزون بر 7هزار 500 اشتغال ایجاد شده است.

هر سال حداقل 44 پروژه در شهرک ها افتتاح می شود.

وی افزود: امسال در حوزه واگذار زمین به عنوان کالای استراتژیک از طریق سامانه برخط و الکترونیک انجام شده و و متقاضیان تنها برای دریافت دفترچه قراردادی مراجعه می کنند.

این افزایش مراجعه غیرحضوری صنعتگران به شرکت های استانی شرایط را بهتر کرده و 80 درصد درخواست ها از طریق سامانه الکترونیک در 50 خدمت ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با اعلام اینکه در حوزه فنی بیش از 90 درصد بودجه صرف زیرساخت شده و کمتر از 10 درصد در حوزه جاری است، تصریح کرد: درباره توسعه شهرک ها حداقل بیش از 400 هکتار زمین برای اراضی در نظر گرفته شده اما سیاستگذاری ما توسعه شهرک های موجود و ایجاد شهرک هایی با مساحت بیش از هزار هکتار، جلوگیری از ایجاد شهرک های جدید و تاکید بر مدیریت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملزم به اجرای قوانین زیست محیطی هستیم

ملزم به اجرای قوانین زیست محیطی هستیم