مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-09اجتماعي

ترافیک سنگین در بزرگراه های تهران/ از تردد غیر ضروری بپرهیزید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسوی پور درباره وضعیت ترافیکی تهران اعلام کرد: از حدود ساعت 8:30 صبح ریزش برف در نوار شمالی تهران، - جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه های تهران به دلیل بارش برف گفت: از تردد غیر ضروری در معابر و بزرگراه ها بپرهیزید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ موسوی پور درباره وضعیت ترافیکی تهران اعلام کرد: از حدود ساعت 8:30 صبح ریزش برف در نوار شمالی تهران، از بخش غرب منطقه 5، 2 و 1 و در ادامه بخشی از منطقه شمالی و منطقه 4 شروع شد، البته در بخش شمالی و غربی تا ساعت 10:30 صبح برف شدت بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 6:30 صبح در آماده باش کامل است و از قبل برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم انجام شده بود، گفت: از ساعت 10:30 به بعد ریزش برف در نوار شمالی تقریباً به اتمام رسیده و در حال حاضر در مناطقی از جنوب، مرکزی، شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی از جمله آزادگان شاهد ریزش شدید برف هستیم.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: در محدوده شوش، مولوی و مصطفی خمینی ریزش برف شدت بیشتری دارد؛ البته از هم اکنون بارش برف در اکثر مناطق تهران دوباره شروع شده و ادامه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در بزرگراه های تهران/ از تردد غیر ضروری بپرهیزید

ترافیک سنگین در بزرگراه های تهران/ از تردد غیر ضروری بپرهیزید