مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-09سياسي

مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی کاشمر افتتاح شد


مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات استان خراسان رضوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین صداقتی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی که با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و فرماندار و امام جمعه و مسئولین و خیرین قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: شروع ساخت مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی از سال 1388 آغاز شده بود که در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل رسید.

رییس اداره سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر برنامه های قرآنی و فرهنگی را از اولویت اصلی فعالیت این مجتمع دانست و افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت هزار و 300 متر مربع و با زیربنای 850 متر در دو طبقه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا سال 1398 این مجتمع فقط از 35 درصد پیشرفت برخوردار بود؛ تصریح کرد: برای ساخت این مجموعه تاکنون 12 میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

حجت الاسلام صداقتی با بیان اینکه این مجتمع نیاز به تجهیزات دارد تا به به بهره برداری کامل برسد، افزود: تاکنون برای تجهیز این مجتمع اعتباری اختصاص نیافته است.

رییس اداره سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر در ادامه با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای شهر کاشمر که در کمترین زمان نسبت به کف سازی محوطه و معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی کاشمر افتتاح شد

مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی کاشمر افتتاح شد