مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-09اقتصادي

45 درصد اعتبارات استان اردبیل تخصیص یافته است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با گذشت چهار ماه از سال مالی 45 درصد اعتبارات استان اردبیل اختصاص یافته است.

- داود شایقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: تأمین آب شرب برای ساکنان شهرها و روستاها از اولویت های اصلی است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی و تصفیه خانه های شهری را با جدیت پیگیری می کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خشکسالی در کشور و تأثیرگذاری آن در کشت و زرع تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی هدفگذاری شده و امیدواریم با برنامه ریزی درست توسعه بخش کشاورزی را شاهد باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: امسال 240 میلیارد تومان برای پایاب سدها تأمین اعتبار شده که تکمیل پایاب سد خداآفرین، عمارت و گیوی در کانون توجه است.

شایقی از تأمین آب شرب جامعه عشایری و روستایی خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است تا برای سال آینده نیز مشکلات و نارسایی ها را در این حوزه برطرف کنیم و با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی به 454 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

700 میلیارد تومان منابع تهاتر نفت به توسعه بزرگراه ها اختصاص می یابد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه بودجه سال گذشته استان به شکل کامل و 100 درصد جذب شده است، تصریح کرد: امسال نیز با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد اعتبارات استان اردبیل تخصیص یافته است

45 درصد اعتبارات استان اردبیل تخصیص یافته است