مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-09اقتصادي

کمک 521 میلیارد و 283 میلون تومانی کمیته امداد به نیازمندان قمی


مدیرکل کمیته امداد استان قم، اشتغال زایی پایدار برای مددجویان را از مهم ترین اهداف این مجموعه دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 521 میلیارد و 283 میلون تومان خدمات مختلف به مددجویان و قشر نیازمند استان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای سال 1401 تا پایان دی ماه نزدیک به 136 میلیارد تومان کمک هزینه معیشت به حدود 23 هزار خانوار تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: خدمات بهداشت، درمان، امور بیمه ای و کمک به رفع سوء تغذیه از اولویت های این نهاد برای مددجویان است که از ابتدای امسال بالغ بر 9 میلیارد تومان برای این امور هزینه شده است.

  وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از راهبردهای این نهاد برای رفع مشکلات فوری و پیش بینی نشده نیازمندان است تصریح کرد: امسال تاکنون در حوزه حمایت و سلامت خانواده بیش از 43 میلیارد و 120 میلیون تومان وام ضروری و کارگشایی به متقاضیان نیازمند پرداخت شده است.

  مسعودیان راد با بیان اینکه در 10 ماهه امسال، 10 میلیارد تومان برای ساخت، خرید و تعمیرات مسکن مددجویان هزینه شده است، ادامه داد: در این مدت بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون تومان نیز تسهیلات به خانوارهای متقاضی تسهیلات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 521 میلیارد و 283 میلون تومانی کمیته امداد به نیازمندان قمی

کمک 521 میلیارد و 283 میلون تومانی کمیته امداد به نیازمندان قمی