مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-09سياسي

اهانت به قرآن از سر استیصال غرب است


امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد گفت: آتش زدن قرآن از سوی غرب از قدرت آنان نیست بلکه از سر ناچاری و تسلیم در مقابل قرآن کریم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مولانا غلام نبی توکلی ظهر پنج شنبه در گردهمایی بزرگ علمای اهل سنت و تشیع شهرستان تایباد که در سالن قدس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اتفاقاتی که انقلاب اسلامی رقم زد، برگزاری نشست های وحدت بخش بین علمای تسنن و تشیع است که قبل از آن هیچ سابقه ای نداشت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد ادامه داد: امروز به برکت همین وحدت و همدلی مسلمانان، قرآن کریم چنان در سطح دنیا چاپ و توزیع می شود که سیاست مداران غربی از سر استصیال، مجبور به آتش زدن آن می شوند؛ این آتش زدن از قدرت آنان نیست بلکه از سر ناچاری و تسلیم در مقابل قرآن کریم است.

وی تصریح کرد: علمای مسلمان مراقب باشند و خود را مشغول به جریاناتی که از خارج به کشور دمیده می شود، نکنند بلکه باید خود را وقف ترویج اسلام و فرهنگ قرآن کنند.

توکلی با تأکید بر این که در تفکر سکولار و لاییک، ترقی وجود ندارد، بیان کرد: باید خود را وقف وحدت کنیم، صحبت از وحدت همواره رحمت آفرین است و تفرقه از واژه های وحشتناک است؛ تفرقه واژه ای است که حتی بیان آن سیگنال های ترسناکی به روح و روان انسان ها می فرستد و البته نتیجه آن نیز بسیار خطرناک است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن از سر استیصال غرب است

اهانت به قرآن از سر استیصال غرب است