مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-09سياسي

آمار زندانیان مشمول عفو عمومی در همدان به زودی اعلام می شود


روند بررسی پرونده زندانیانی مشمول عفو معیاری رهبر انقلاب می شوند از لحظه نخست اعلام این فرمان پدرانه، با قوت از سوی دادستان ها حتی با حضور در زندان ها دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی موقر در حاشیه بازدید از زندان مرکزی همدان، با هدف تسریع در بررسی پرونده زندانیان گفت: از همان روز نخست اعلام این فرمان بی نظیر، حتی قبل از آنکه به صورت رسمی ابلاغ شود، در دو نوبت در بازداشتگاه مرکز استان حاضر و پرونده بازداشت شدگان بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه فرمان پدرانه و دلسوزانه مقام عظمای ولایت، حجت را بر ما تمام کرده و بی درنگ باید پیگیر دستور ولی فقیه باشیم، عنوان کرد: به همین منظور امروز چهارشنبه، بیش از 150 نفر از دادستان ها و قضات به صورت هماهنگ در زندان های استان حضور یافتند تا علاوه بر پیگیری مطالبات زندانیان، روند بررسی پرونده آنانی که مشمول عفو رهبری می شوند را سرعت ببخشند.

این مقام مسؤول قضایی با بیان اینکه عفو رهبر انقلاب در دو بخش متهمان و محکومان حوادث اخیر و محکومان سایر پرونده های کیفری صادر شده، تصریح کرد: به زودی آمار دقیق زندانیانی که آزاد خواهند شد، اعلام می شود.

خانحانی موقر در ادامه از فعالیت اثربخش ستاد دیه استان هم خبر داد و گفت: علاوه بر آن تعداد زندانی که با عفو رهبری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار زندانیان مشمول عفو عمومی در همدان به زودی اعلام می شود

آمار زندانیان مشمول عفو عمومی در همدان به زودی اعلام می شود