مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-09اقتصادي

آخرین وضعیت پرونده های کثیرالشاکی کینگ مانی، کریپتولند و نگین خودرو


وزیر دادگستری استان تهران توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده های کثیرالشاکی کینگ مانی، کریپتولند و نگین خودرو ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی، رییس دادگستری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های مهم جرایم اقتصادی کثیرالشاکی در محاکم قضایی دادگستری استان تهران اظهار کرد: نقش قابل توجه استان تهران در نظام اقتصادی و گردش مالی حاکم بر آن و نیز حجم نقدینگی، میزان سپرده ها و تسهیلات بانکی، از یک طرف و نقش این استان در تحقق درآمدهای مالیاتی کشور، جایگاه دادگستری تهران در پوشش خدمات قضایی را به موقعیتی بی نظیر تبدیل کرده است.

  پوشش قضایی 50 درصد از نظام اقتصادی، پولی، مالی، مالیاتی   رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگستری استان تهران حدود 50 درصد از نظام اقتصادی، پولی، مالی، مالیاتی و نهادها و سازمان های مرتبط و اشخاص حقیقی و حقوقی درگیر در این موضوعات را پوشش قضایی می دهد، افزود: تشکیل پرونده های مهم در حد گسترده با طرفین چند میلیونی و با حجم ریالی و ارزی کلان، نمونه ای از این موضوعات است.

موضوعات در اولویت برای دادگستری استان تهران وی با بیان اینکه مجموعه قضایی استان تهران در اقدامات خود بر سه موضوع متمرکز است، عنوان کرد: تعامل با دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده های کثیرالشاکی کینگ مانی، کریپتولند و نگین خودرو

آخرین وضعیت پرونده های کثیرالشاکی کینگ مانی، کریپتولند و نگین خودرو