مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-09سياسي

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی : خراسان جنوبی ها صاحب کرسی در جای جای ایران زمین


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دانش آموختگان خراسان جنوبی در جای جای ایران اسلامی صاحب کرسی هستند، شما به هر دانشگاهی که داخل ایران یا به مراکز دانشگاهی علوم پزشکی مراجعه کنید می بیند از این استان شخصیت های حاذق و توانمندی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بیرجند، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروزدر آیین افتتاح واحد مینی پالایشگاه (تولید هیدروکربن سبک و سنگین) در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت نیروی انسانی شاخص، ارزشی و در تراز انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از استان هایی که به نحو احسن در تربیت و بهره برداری از منابع انسانی خوش درخشیده، خراسان جنوبی است.

دانش آموختگان خراسان جنوبی صاحب کرسی وی عنوان کرد: دانش آموختگان خراسان جنوبی در جای جای ایران اسلامی صاحب کرسی هستند، شما به هر دانشگاهی که داخل ایران یا به مراکز دانشگاهی علوم پزشکی مراجعه کنید می بیند از این استان شخصیت های حاذق و توانمندی حضور دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وقتی شاخص های توسعه ای را مورد ارزیابی قرار می دهند با ابتدای پیروزی انقلاب بسیار متفاوت است و در مواردی اصلاً قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی : خراسان جنوبی ها صاحب کرسی در جای جای ایران زمین

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی : خراسان جنوبی ها صاحب کرسی در جای جای ایران زمین