مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-09سياسي

اجرای «عدالت فرهنگی» از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شعار عدالت فرهنگی را از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید دانست و گفت: در همین راستا حدود صدهزار نفر در قالب قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر، - دوره های آموزشی رایگان در حوزه های مختلف را پشت سر گذاشته اند و فعالیت های این قرارگاه با قدرت در مناطق کم برخوردار و محروم ادامه خواهد یافت.

محمدمهدی اسماعیلی پنجشنبه بیستم بهمن ماه در جریان سفر به استان قزوین در دیدار با آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان اظهار کرد: خوشبختانه طی یک سال ونیم اخیر اغلب اهداف فرهنگی و هنری دولت مردمی تحقق یافته و ریل گذاری حوزه فرهنگ به سمت مطالبه رهبر معظم انقلاب تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به دیدار چندی پیش رییس جمهور و اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار با ابراز لطف، وضعیت حوزه فرهنگ را یکی از رویکردهای موفق دولت برشمردند که این مسئله مسئولیت ما را برای ادامه این مسیر دوچندان کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شعار عدالت فرهنگی را از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید دانست و تصریح کرد: در همین راستا حدود صدهزار نفر در قالب قرارگاه محرومیت زدایی از فرهنگ و هنر، دوره های آموزشی رایگان در حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «عدالت فرهنگی» از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ است

اجرای «عدالت فرهنگی» از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ است