مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-09پزشكي

مشهد کمبود تخت بیمارستانی دارد / ‏خودکفایی در تولید انسولین


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشهد کمبود تخت بیمارستانی دارد و در این راستا از پروژه 540 تختخوابی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) حمایت می شود.

- مشهد ـ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشهد کمبود تخت بیمارستانی دارد و در این راستا از پروژه 540 تختخوابی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) حمایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش کشوری بهورزان، مراقبان سلامت و مربیان بهورزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر بهره برداری از 8900 تخت بیمارستانی، 850 خانه بهداشت، 72 پایگاه اورژانس 115، 25 خوابگاه دانشجویی را داشتیم و بیشترین تعداد و بالاترین اعتبار پروژه های افتتاح شده در این ایام فرخنده در حوزه سلامت بود، ضمن اینکه باید بگوییم که در دولت سیزدهم عدالت و تعالی حوزه سلامت را به طور جدی مورد توجه قرار داده ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیشترین تعداد و بالاترین اعتبار پروژه های افتتاح شده در ایام الله فرخنده دهه مبارک فجر در حوزه سلامت بود و باید بگوییم که در دولت سیزدهم عدالت و تعالی حوزه سلامت را به طور جدی مورد توجه قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین نیروهای حوزه سلامت، بهورزان و مراقبان سلامت هستند که در تمامی مناطق شهری و روستایی حضور دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد کمبود تخت بیمارستانی دارد / ‏خودکفایی در تولید انسولین

مشهد کمبود تخت بیمارستانی دارد / ‏خودکفایی در تولید انسولین