مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-09اجتماعي

شرایط جوی چهارمحال و بختیاری در روز 22 بهمن


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روز شنبه پیش بینی وقوع بارش در سطح استان وجود ندارد اما از ساعات بعد از ظهر به تدریج یک موجب بارشی وارد استان می شود که در نواحی غربی مانند کوهرنگ و اردل موجب بارش های خفیف برف و باران خواهد شد.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری طی روزهای آینده و در روز راهپیمایی عظیم 22 بهمن اظهار کرد: برای صبح روز جمعه کاهش محسوس دمای هوا در استان پیش بینی می شود همچنین در ساعات بعد از ظهر فردا و شب برخی بارش های خفیف و پراکنده در مناطق کوهرنگ و بخش هایی از اردل انتظار می رود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: صبح روز شنبه پیش بینی وقوع بارش در سطح استان وجود ندارد اما از ساعات بعد از ظهر به تدریج یک موجب بارشی وارد استان می شود که در نواحی غربی مانند کوهرنگ و اردل موجب بارش های خفیف برف و باران خواهد شد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه بارش ها در چهارمحال و بختیاری تشدید می شوند و پیش بینی می شود فعالیت این سامانه بارشی تا پایان هفته در استان به تناوب ادامه داشته باشد اما درحال حاضر و براساس پیش بینی ها انتظار می رود شدت فعالیت این سامانه بارشی در روزهای یکشنبه و سه شنبه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جوی چهارمحال و بختیاری در روز 22 بهمن

شرایط جوی چهارمحال و بختیاری در روز 22 بهمن