مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-09پزشكي

111 میلیارد تومان قرارداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد


قراردادهایی به ارزش 111 میلیارد تومان میان 17 دانشگاه علوم پزشکی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در راستای ماموریت سپاری اولویت های تحقیقاتی سلامت کشور امضا شد.

- در راستای ماموریت سپاری اولویت های تحقیقاتی سلامت کشور؛ 111 میلیارد تومان قرارداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد قراردادهایی به ارزش 111 میلیارد تومان میان 17 دانشگاه علوم پزشکی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در راستای ماموریت سپاری اولویت های تحقیقاتی سلامت کشور امضا شد.

در نشست 17 رییس دانشگاه علوم پزشکی با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت: به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشستی که با حضور 17 رییس و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت و مدیران این معاونت برگزار شد؛ اولویت های تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور در قالب ماموریت های ملی جهت هزینه کرد سهم یک درصد آیین نامه اجرایی ماده 56، به دانشگاه های علوم پزشکی به صورت رسمی واگذار شد.

دکتر یونس پناهی تاکید کرد: این ماموریت ها با هدف ارتقای تاثیرگذاری تحقیقات حوزه سلامت و پیرو اطلاع رسانی و پیگیری فرآیندهای منجر به تعریف پروژه های کلان منطبق با ماموریت های محوله به دانشگاه سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 میلیارد تومان قرارداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد

111 میلیارد تومان قرارداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد