مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-09سياسي

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم


همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه ی نوجوانان و جوانان قمی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام احمد قادری جانشین کمیته تشکل های حوزوی و دانشجویی قرارگاه 19 دی با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری جوان، امید به انقلاب در قم گفت: در آستانه یوم الله 22 بهمن و جشن چهل و چهار سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر نوجوانان و جوانان انقلابی قم، گرد هم می آیند و در همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان جوان، امید به انقلاب شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه نشاط و شور انقلابی در کنار بصیرت، معرفت و شعور انقلابی لازم است، افزود: امروز دشمنان قَسم خورده جمهوری اسلامی، در صدد ناامید کردن نسل های چهارم و پنجم انقلاب هستند و تمام تلاش شان مایوس کردن مردم از انقلاب و نادیده گرفتن پیشرفت های عظیم ایران اسلامی است و وظیفه ما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، از یک طرف جهاد تبیین و از سوی دیگر، رساندن این پیام به دشمنان است که انقلاب اسلامی ما مردمی است.

قادری ادامه داد: مسیر همایش بزرگ دوچرخه سواری جوان ، امید به انقلاب که به صورت زنده از شبکه استانی قم (شبکه نور) پخش خواهد شد، ساعت 9 صبح جمعه 21 بهمن ماه 1401، از مبادی سه گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم