مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-09اقتصادي

افتتاح 29 پروژه عمرانی و اشتغالزا در بخش سنگر


همزمان با نهمین روز از دهه فجر در مجموع 29 پروژه در سرفصل های حمایتی و مسکن، طرح های اشتغالزا، عمران روستایی و طرح هادی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: همزمان با نهمین روز از دهه فجر در مجموع 29 پروژه در سرفصل های حمایتی و مسکن، طرح های اشتغالزا، عمران روستایی و طرح هادی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

حمیدرضا امام پناهی امروز، 20 بهمن ماه همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در حاشیه افتتاح پروژه های بخش سنگر اظهار کرد: امروز با وجود مشکلات فراوان دشمن ساز و تحریم های یکطرفه و ظالمانه، فرزندان ایران اسلامی مصمم و خودباور، دست به کارهای بزرگی زده و نام ایران را در همه جای جهان پرآوازه کرده اند و این مهم را وامدار خون شهیدان هستیم.

وی با اشاره به تاثیر مستقیم طرح های عمرانی و توسعه ای در رونق و تقویت چرخه اقتصاد نواحی شهری و روستایی، افزود: تنوع و تعداد پروژه های ایام الله دهه فجر شهرستان، در کنار افزایش بیش از صد درصدی اعتبارات هزینه شده، نویدبخش توسعه و رشد در جنبه های گوناگون است.

امام پناهی گفت: یکی از نخستین اولویت های دولت مردمی ایران قوی در برنامه ریزی و اجرای پروژه ها، تکمیل هر چه سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 29 پروژه عمرانی و اشتغالزا در بخش سنگر

افتتاح 29 پروژه عمرانی و اشتغالزا در بخش سنگر