مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-09سياسي

111 پروژه عمرانی و برق رسانی در رفسنجان افتتاح شد


در نهمین روز از دهه مبارک فجر، 111 پروژه عمرانی و برق رسانی با اعتبار 720 میلیارد ریال با حضور مسئولین در شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان در نهمین روز از دهه مبارک فجر، 111 پروژه عمرانی و برق رسانی با اعتبار 720 میلیارد ریال با حضور مسئولین در شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه بهره برداری از پروژه های دهه فجر، امروز 20 بهمن ماه و با حضور فرماندار، نماینده مردم رفسنجان در مجلس و جمعی دیگر از مسئولین، 94 پروژه برق رسانی با اعتبار 420 میلیارد ریال در شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ها شامل رفع افت ولتاژ، تامین برق متقاضیان فاقد شبکه روستایی و شهری، تامین برق روستاهای سرچشمه و همچنین رفع افت ولتاژ روستاهای همت آبادآگاه، حمیدآباد، لاهیجان و عباس آباد آقاغفور بود.

در نهمین روز از دهه فجر همچنین چند پروژه راهداری نیز در رفسنجان به بهره برداری رسید.

پروژه روکش آسفالت باند قدیم محور رفسنجان به سرچشمه که 13 کیلومتر با اعتبار 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شده است.

این پروژه در شش فاز در حال انجام است که فازهای اول تا چهارم مورد بهره برداری قرار گرفت و فازهای پنجم تا ششم هم به وسعت 5 کیلومتر و اعتبار 100 میلیارد ریال آسفالت و در اردیبهشت سال آینده افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 پروژه عمرانی و برق رسانی در رفسنجان افتتاح شد

111 پروژه عمرانی و برق رسانی در رفسنجان افتتاح شد