مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-09اقتصادي

گره گشایی از وظایف مدیران دولتی است/ تکمیل زنجیره ارزش صنایع در زنجان


استاندار زنجان گره گشایی را از وظایف مدیریت در امور اقتصادی دانست و گفت: این گره گشایی امور مختلف را شامل می شود، به طوری که از صدور مجوز تا مرحله بهره برداری را در بر می گیرد.

- گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشار چی در آیین افتتاح شرکت پدیده شیمی جم با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: باید از زحمات و تلاش های فعالان اقتصادی تقدیر شود.

استاندار زنجان با ابراز امیدواری برای تکمیل فازهای بعدی شرکت پدیده شیمی جم در زنجان افزود: این اقدام در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنعت در استان برنامه ریزی شده است.

وی به حضور خود طی ایام دهه فجر به صورت روزانه در واحدهای صنعتی اشاره و تصریح کرد: مدیریت استان همه تلاش خود را برای تسهیل گری فعال در امور صنعت انجام می دهد.

افشارچی گره گشایی را از وظایف مدیریت در امور اقتصادی دانست و اضافه کرد: این گره گشایی امور مختلف را شامل می شود، به طوری که از صدور مجوز تا مرحله بهره برداری را در بر می گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تولید گلیسیرین در دایره تکمیل زنجیره ارزش مواد شوینده قرار می گیرد، ابراز امیدواری کرد، فازهای بعدی این واحد در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.

پایان پیام/73004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از وظایف مدیران دولتی است/ تکمیل زنجیره ارزش صنایع در زنجان

گره گشایی از وظایف مدیران دولتی است/ تکمیل زنجیره ارزش صنایع در زنجان