مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-09سياسي

کارگران نمونه سیستان و بلوچستان تجلیل شدند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری سی و چهارمین آیین امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حامد آرامش امروز در مراسم تقدیر از کارگران نمونه در زاهدان، گفت: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشن انقلاب و جشنواره سی و چهارم امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه سیستان و بلوچستان را با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران و مسئولان و جامعه کارگری استان برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت های دانش بنیان از اهداف برگزاری جشنواره امتنان است که هر سال انجام می شود.

آرامش در خصوص فرایند برگزاری این جشنواره در استان گفت: پس از پایان فراخوان ثبت نام، در مجموع تعداد  905 طرح (در قالب 1047 نفر)  شامل 198 طرح در بخش کشاورزی، 274 طرح در بخش صنعت، 320 طرح در بخش خدمات و 113 واحد کار از طریق سامانه جشنواره، نام نویسی کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: با انجام داوری و ارزیابی میدانی، 9 نفر در بخش های سه گانه جشنواره حائز رتبه برتر شناخته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران نمونه سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

کارگران نمونه سیستان و بلوچستان تجلیل شدند