مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-09سياسي

با حضور وزیر کشور؛ فاز اول خط دوم مترو شیراز افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز با اعتبار 13410 میلیارد تومان به حوزه قطار شهری اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در چهارمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی 112 پروژه شهرداری شیراز با اعتبار 13410 میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: جشنواره عمرانی شهرداری شیراز همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده و تا اواسط اسفندماه سال جاری پروژه های مهم و تاثیرگذاری را تقدیم اهالی سومین حرم اهل بیت ع خواهیم کرد.

او با اشاره به پیشینه ای از پروژه قطار شهری شیراز اظهار داشت: آیین  گلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی خط یک مترو شیراز در سال1380 آغاز شد و پس از 16 سال و طی سه مرحله به بهره برداری رسید.

گسترش خطوط چهارگانه مترو زیر پوست شهر وی با اشاره به این موضوع که قسمت عمده ای از خط یک قطار شهری شیراز در زمان  پاک فطرت، نماینده کنونی مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید، اظهار داشت: سکان مدیریت مترو شیراز در برهه حساسی در دست سردار حاج زمانی، مدیرعامل وقت مترو شیراز قرار داشت که تلاش های زیادی در راستای پیشبرد این طرح انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور وزیر کشور؛ فاز اول خط دوم مترو شیراز افتتاح شد

با حضور وزیر کشور؛ فاز اول خط دوم مترو شیراز افتتاح شد