مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-09بين الملل

ریابکوف: روسیه با گروسی درباره برجام گفتگو می کند


معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در جریان سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی به مسکو، موضوعاتی از جمله برجام و امنیت نیروگاه هسته ای زاپروژیا مورد بحث قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون وزیر خارجه روسیه از سفر قریب الوقوع مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به این کشور خبر داد.

سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز پنج شنبه اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، پنجشنبه به مسکو سفر خواهد کرد و روز جمعه نیز در این کشور خواهد بود.

معاون وزیر خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری تاکید کرد که روسیه در حال برنامه ریزی برای گفتگوی مفصل با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر سر ایجاد منطقه امنیتی در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا است.

به گفته ریابکوف دیگر جنبه های همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی از مباحث مطرح در گفتگو مقامات روس با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

این دیپلمات ارشد روسی تاکید کرد: گفتگوی جالب با گروسی خواهیم داشت، حفاظت از زاپروژیا موضوع شماره یک است، این یک اولویت است و نیز با وی درباره دیگر موضوعات از جمله برجام گفتگو خواهیم کرد.

زاپروژیا بزرگ ترین نیروگاه اتمی اروپا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف: روسیه با گروسی درباره برجام گفتگو می کند

ریابکوف: روسیه با گروسی درباره برجام گفتگو می کند